Årets absolut första tävling

Sitter, ännu en gång, på bussen emot stallet. Har min svenskabok i högsta hugg för lite läsning men först ska ni få veta vad som planeras under dagen!
 
Årets första tävling äger rum idag och jag har faktiskt inte nämnt detta tidigare. Varför vet jag inte men vi kan väl låtsas att det var en överraskning? Hur som helst så hoppar jag av en bit innan Älmsta och blir sedan upphämtad utav Granö gänget. Nu taggar vi Tolktävling.
Tolktävlingen äger rum hos min tränare och anordnad utav klubben Wäddö ortens rid- och körklubb (vår klubb). Tävlingen går ut på att på snabbast tid tolka en viss sträcka och sedan får vi se vilket ekipage som vinner!
 
Jag startar bakom Irrbloss och Anna så det är bäst för henne att hon rider fort! Team Schnailgull ska ta hem det här! För övrigt så utgör Anna, och hennes hästar som hon ska rida med diverse tolkare bakom sig, två tredje delar utv startfältet. Heja team Granö!
 
 
Senare under dagen vet jag två tjejer där hemma i hagen som väntar på att också få röra på sig innan vi avslutar för dagen. Jag och Anna sover över i stallet för att kunna träna hästar på morgonen och hinna med morgondagens aktiviteter också! Men mer om det då! Nu taggar vi, önska mig lycka till!

Publicerat den 2014-02-01 - klockan 09:45:42





» Tuva

Lycka till :)

2014-02-01 » 10:45:41

Vad mysigt att tolka! :)

2014-02-01 » 22:57:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback