Årets första tävling - tolktävlingen

Mina ben är helt utmattade, min kropp säger emot och mina ögon går i kors. Ni får två fina bilder ifrån dagen men jag skriver mer imorgon! Det var iallafall bland det roligaste på länge och imorgon är det tidig uppgång för att hinna rida och köra innan jag och Anna möter S och L klockan 09.00. Vi åker sedan vidare på en clinic för Anna Hassö i Rimbo tillsammans med dem vilket kommer bli kul! Men som sagt, vi hörs imorgon för snart somnar jag garanterat med händerna på tangentbordet! Jag hoppas att ni har haft det lika roligt som jag har haft denna lördag! Godnatt!
 
Bilderna är tyvärr i ganska dålig kvalitét då kameralinsen blev helt fuktig utav plusgraderna i luften. Men nedan följer en bild på C och Irrbloss samt en bild på C's kompis bakom Irrbloss!

Publicerat den 2014-02-01 - klockan 22:18:21





» Nike

Hade också tolktävling igår :D Bilder finns på min blogg, kolla gärna in dem och lämna kanske en kommentar!

2014-02-02 » 13:53:38
» Nike

Hade också tolktävling igår :D Bilder finns på min blogg, kolla gärna in dem och lämna kanske en kommentar!

2014-02-02 » 13:53:41

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback