En välförtjänt promenad

Anna skiftade häst och red istället Strumpan innan jag kom till stallet. Skönt tyckte jag eftersom att det inte alltid är det lättaste att anpassa tempot neråt med dessa damer. Hon red istället Irrbloss tillsammans med mig och vi hade så mysigt, så! Jag och Anna pratade lite om att köra ponnysarna och jag berättade hur Candlelight är att köra och gav en del tips. Det drar ihop sig och snart sitter jag bakom Strumpan på heltid. Kommer självklart att köra Candlelight ibland dock.
 
Cissi bad sedan om hjälp med Yttring och eftersom att jag och Anna ändå kunde åka med A-K hem och alltså inte hade någon buss att passa så hjälpte jag självklart till. Jag tog Cirrus i grimskaft och en lampa runt huvudet medan Cissi tömkörde Yttring framför mig. Jag agerade alltså lyse och "in-case-of-emergency" och Cirrus var sällskap. Väldigt bra träning för honom också att vara iväg ifrån hagen "själv", utan sina bröder. Så en välförtjänt promenad fick jag samt en inblick i hur Yttring är att jobba med!
 
VISST ÄR HAN FIN?!!
 
Senare ikväll ska jag sätta mig och titta på ett efterlängtat avsnitt utav PLL. Har fått vänta en hel dag, tänk då när jag får vänta en hel vecka hahaha, hehehe. Först blir det dock det sista avsnittet utav Paradise Hotel som kommer ut ikväll också och sedan kommer mina måndag och tisdagskvällar kännas helt värdelösa... Hejdå.

Publicerat den 2014-02-05 - klockan 21:46:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback