Fota alfabetet

Hela morgonen har gått åt till att spåna på idéer, använda kameran och sedan spåna lite till. Den nya fotouppgiften är att fota alfabetet och min plan är att på något sätt fota detta i stallet med hästarna som motiv. Ska försöka förmedla känslor såsom kärlek, fridfullhet, frihet och så vidare och eventuellt ha något föremål som återkommer i bilden. Om ni har några förslag så får ni jätte gärna skriva dem nedan!
 
Fotade lite natur utomhus också men att fota i frost utanför skolan är inte det mest inspirerande för ett trött elev så det slutade snabbt i att jag gick in igen. Tog bilden nedan, men vart inte riktigt nöjd och vet inte heller vad jag kan använda den till...
 
 
Efter skolan ska jag uträtta lite grejer innan bussen går till stallet. Som jag sa tidigare så kommer jag med största sannolikhet hinna med den första bussen till stallet. detta innebär att jag äntligen kommer få köra i ljuset utav solen, då den annars alltid har hunnit över horisonten när bussen stannet vid busshållaplatsen. Vi kommer att börja med att köra ut med Candlelight och Strumpan. Om marken fortfarande är väldigt hård, vilket den sannolikt är, så kör vi in på ängen och kör 4 intervaller där med ett varv runt travrundan som uppvärmning och eventuellt för att dra ner tempot. C kommer sedan hem och fortsättning följer! Fler hästar ska tränas och stallet ska fixas! Mer om det ikväll, nu är lunchrasten slut och det är dags att fokusera på skolan igen!

Publicerat den 2014-02-19 - klockan 12:22:42





åh vad fin bild!

2014-02-19 » 13:17:21

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback