Gråa, tråkiga, regniga Sverige

Igår regnade det sista av vad som fanns kvar att kalla för vinter bort. Regnet bara öste ner och slog hål på alla min "jippie, det är helg och jag kan fota - planer". Men, kameran sitter trots de bredvid mig här på bussen men om jag använder den eller inte får vi se! Jag skulle behöva ta lite sådana här "normala bilder" inte bara bilder på uppställda hästar som postat fint framför kameran, utan lite mer stall-miljö! Några fler bilder som den nedan;


Jag har ännu inte kommit i kontakt med C så vad som ska göras under dagen är jag ganska ovetandes om. Jag kan ju, som vanligt, prova att gissa mig fram och jag skulle nog komma ganska nära det rätta svaret men jag vet i alla fall att vad jag än ska göra, vem jag än ska träna så kommer det bli mysigt trots duggregnet!

Publicerat den 2014-02-08 - klockan 09:38:48





Söt :)

2014-02-08 » 11:01:55

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback