Idag är jag lycklig

Även Om det endast varade i en knapp timme så lös solen när jag klev upp i morse. Jag drog upp persiennerna och njöt i fulla drag! Bara sög åt mig utav den energin solen erbjuder! Nu är den dock täckt utav en hel del moln, men den finns iallafall där!

Planen för dagen är följande:
- Köra Candle, Strumpan och Irrbloss.
Eventuellt får Anna idag prova att köra Candlelight, jag kör Strumpan och Olli kör Irrbloss.

- Anna rider Pärlan och Yttring får gå en promenad.
Det är inte helt hundra procent säkert, men förmodligen! Anna ska även få hänga lite på Yttring idag.

- Fixa med rosetterna uppe på loftet samt städa.
Det behöver damsugas och eventuellt torkas golv där uppe. Sedan ska rosetterna flyttas runt liten och läggas i en annan ordning än tidigare. Det kommer bli snyggt!

-  Fixa det sista i stallet efter ommöbleringen samt plocka lite i sadelkammaren.
Spöna ska få en plats att hänga på, lite fler grejer ska ställas i ordning och sedan ska det städas lite i sadelkammaren.

- Om vi hinner ska småkillarna få komma upp.  
Bli lite borstade, få lite socialt umgänge och mysa lite uppe i stallet. Dom behöver sådant! 

Det kommer nog bli en mysig dag såvida det här vädret håller i sig! Blir det som igår så vet jag inte vad jag tar mig till! Kameran är med och lite kort ska jag nog kunna ta. Mulet väder är ju det bästa vädret att fota i!


Publicerat den 2014-02-16 - klockan 09:45:46





Söt!

2014-02-16 » 10:59:59

Åh vad kul ♥
Imorgon ska jag rida! ^__^ längtaaar!

2014-02-16 » 16:49:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback