I'm obsessed

Jag bara älskar hästmular. Skulle utan problem kunna mysa med Witezz mule hela dagen! Dom är så mysiga, så söta och kan säga så mycket om en häst! 
Strumpan har en väldigt spänd mule, ihopknipt liksom. Det passar mycket in på hennes personlighet då hon över lag är en spänd häst och alltid på sin vakt. Witezz å andra sidan tappar allt som oftast läppen och rör konstant på sin mule (vid ridning, när hon står i boxen, står på gången, står i hagen). Vilket även det stämmer in bra på hennes personlighet! Hon har lätt för att slappna av men är en väldigt orolig utav sig. Kan ni knyta utseendet på era hästars mular till deras personlighet?



Publicerat den 2014-02-10 - klockan 12:51:46





» Sofia

Åh, jag har också en sån där lite speciell kärlek för hästmular. haha, och det där med hur hästarna håller på med sina mular tycker jag verkligen stämmer! Har tänkt på det även på mina och andra hästar jag tagit hand om. Lite häftigt faktiskt!

Kram (:

2014-02-10 » 22:21:32

Mular är gooosiga ♥

2014-02-11 » 16:17:09

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback