Inte närvarande

Hela dagen har jag väntat å att klockan ska slå 18. Väntat på att jag ska inträda mattan och svettas lite extra. Men när svetten rinner, samtidigt om man fryser, redan under uppvärmningen så står något inte rätt till. Kort sagt så var jag nog inte helt 100 och när jag tänker efter så har jag inte känt mig riktigt bra på hela dagen!
 
Satt iallafall och tittade samt önskade att jag hade orken att vara med! Vi (dom) lärde oss 3 värdefulla och riktigt bra vändningar samt körde mattbrottning och stående fighting. I slutet var jag så uttråkad att jag frivilligt hade tänkt be om en match emot tränaren, men även då sa kroppen emot och vad kan jag egentligen göra åt saken. Det var bara att slänga av sig judodräkten och tänka positivt. Jag fick ju iallafall lite motion i form av cykling på vägen dit.
 
 
 
Som jag sa tidigare så har jag inte känt mig helt 100 på hela dagen, men faktum är att jag inte har känt mig 100 på länge. Jag är alltid otroligt trött morgon som kväll, natt som dag. Jag känner mig titt som tätt "onärvarande", inte där, och kommer sällan ihåg vad folk har sagt till mig. Är okoncentrerad och lätt distraherad. Vad detta beror på vet ingen, eller iallafall inte jag men det får gärna upphöra!
 
Resten utav dagen består utav serietittande även om jag egentligen skulle vilja ta mig ut på en springtur! Usch vilket negativt inlägg det här vart... Något positivt med dagen har varit att jag äntligen är klar med redovisningen utav Keynesianism och det gick faktiskt ganska bra!

Publicerat den 2014-02-03 - klockan 21:03:28






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback