Jag älskar mig själv och jag hatar mig själv

 
- Jag älskar när Witezz är på myshumör!
Ni vet, när dom kommer emot dig och bara trycker upp huvudet emot bröstkorgen och ber om att få bli klappade. Är inte det något bland det absolut bästa som finns? När deras huvuden bara blir tyngre och tyngre.
 
- Jag hatar att stampa på samma ställe!
Att träna för ingenting eller att träna och inte komma någon vart. Värre är dock att rida utan mål, stå och stampa på samma ställe och inte komma någonstans fast möjligheterna finns.
 
 
- Jag älskar att fotografera!
Ännu är jag inte särskilt duktig, men den dagen kommer! Jag önskar bara att jag hade tiden till att ströva omkring och fota alla möjliga konstiga ting. Bäst att fota är självklart hästar men att vara lite kreativ är det absolut roligaste!

- Jag hatar när folk drar förhastade slutsatser!
"Hon skriver om NH, men rider med bett, DUBBELMORAL" För det första så skriver jag inte om NH och för det andra så finns det ingenting som säger att någon som kallar sig för "NH-människa" inte vill rida med bett. 

Publicerat den 2014-02-08 - klockan 21:02:21






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback