"Jag vill inte gå på promenad"

Det är friluftsdag i skolan och jag står uppskriven på "vinterpromenad". Problemet är att det inte är vinter och att jag har andra, mycket bättre saker för mig! Därför stannar jag idag hemma och tänkte alldeles strax plocka fram matteboken! 
 
Har sovit jätte skönt hela natten och att inte behöva vakna utav en klocka som tjuter är något bland det bästa som finns! Speciellt en vecka som denna då det är andra dagen som jag är ledig! Planen för denna dag är att äta lunch med matteboken framför mig, fortsätta ha matteboken framför mig och sedan ha den framför mig ett litet tag till! 14.50 går bussen till stallet, woho! Andra dagen den här veckan då jag kan ta den lite tidigare bussen! Hästarna ska tränar, stallet ska fixas och sedan ska hästarna få komma in! Det kommer bli en lugn dag idag med fokus på vad som verkligen behöver göras! Ska träffa mina söta pollar, gosa med dom och sedan gosa lite med matteboken! Mysigt!
 

Publicerat den 2014-02-13 - klockan 11:01:49






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback