Ledig en tisdag som denna

Himlen är blå, solen tittar förhoppningsvis fram lite senare och jag är ledig! Hur skönt är inte det?! Okej, egentligen är jag inte ledig utan har en hemstudiedag och lite uppgifter ifrån skolan som jag måste göra men jag ser det som ledig då jag slipper gå upp tidigt, masa mig till skolan och stressa i stallet.

Det här ska göras idag:
- Ta fram matteboken och göra några sidor (!) inte bara några tal. Samt kolla de andra uppgifterna.
- Göra och äta lunch.
- Dra på mig springbyxorna och ta mig en springtur/promenad
- 14.50 går bussen till stallet och självklart får kameran följa med en sån här fin dag!
 
Pluggningen ligger högt prioriterat idag då vi har ett prov i morgon som jag inte är jäte förbered inför. Så sa jag visserligen förra gången också inom detta ämne men fick ett bra betyg ändå. Det är ändock ett väldigt svårt ämne för mig så den boken ska absolut tas fram och läsas! Men att dagen består till 50% av pluss gör ingenting för idag är jag glad! Någon sol har jag inte sett på länge så det är klart att man blir lite extra glad när himlen är helt blå och jag kommer kunna åka till stallet med den tidiga bussen idag! Hur ser vädret ur hos er?
 
*update: den blå himlen försvann lika fort som jag hann säga "blå himmel" tur att jag är ledig idag!

Publicerat den 2014-02-11 - klockan 10:56:15





Idag slutade jag tidigt, stallfri dag men är lika glad för det för jag hittade mitt pass som har varit borttappat! :D

2014-02-11 » 14:43:41

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback