Jag är på flykt

Gud vilken seg morgon! Det tog mig en halvtimme att komma upp ur sängen och ännu längre att komma igång med denna dag! Utav personliga skäl blev det inte så mycket plugg gjort men nu är jag ute ur lägenheten och har ekonomutbildningar bredvid mig! Det är bara att köra!

C har skrivit i någon bok hur hästarna ska gå den här veckan. Vad jag vet till 100% är att jag garanterat ska köra! Vet också att Strumpan och Candlelight ska gå men har inte så jätte stor koll i övrigt. Vet ej om A-K har varit i stallet eller inte, men mockas och fixas ska det också! Hur som helst så ska det bli riktigt skönt att få komma hemifrån och få vara med ett par tysta och fridfulla fyrbeningar ett tag <3

Granö, stallet, Witezz. Det är dit jag flyr när något inte står rätt till.


Publicerat den 2014-02-11 - klockan 15:01:19





» Sofie

Vilken vacker arab!

2014-02-11 » 17:44:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback