Plugga och träna

En oerhört ovärd dag. Vaknade upp, åt lite frukost, gick till skolan, hade praktiskt prov i foto och... sen var det klart. Juridikläraren var sjuk, samläraren var inte här och engelskaläraren ställde in lektionen. En ovärd skoldag helt enkelt! Men jag klagar inte! Har fortfarande en del att gå igenom innan matteprovet imorgon så ska plugga gärnet idag, varva med lite träning. Ska ut och springa med Anna och sedan träna judo ikväll. Samt gå på resursen imorgon bitti - om jag inte mot all förmodan skulle känna mig "klar" ikväll.
 
Sitter också och letar efter goda kombinationer på tårtor då jag funderar på att baka en till helgen som en "avramlings-fika". Egentligen har vi regeln att tårta ska bjudas på då man ramlar av vid tävling och annars duger "vanligt" fika men jag har gått med i en grupp på facebook där dem bakar tårtor hela tiden så ska ge det ett försök! Har en hel del på min "vill baka"-lista så det är dags att beta av det! Resultat kommer i helgen!
 
Så mer än detta bjuder inte denna dagen på! Jag har haft olidligt ont i ryggen några dagar nu och hoppas bli bra till ikväll så att jag kan träna judo! Längtar så till den 26e!
 
 
 

Publicerat den 2014-02-17 - klockan 11:57:55






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback