Self disappointment.

Kunde vissa delar, förstod ingenting på andra delar. Är inte alls nöjd med min prestation samtidigt som jag gjorde väldigt bra ifrån mig på vissa delar! Kommer att göra om detta prov så fort jag får chansen, men innan dess måste jag prata lite mer läraren.
 
Planen för dagen är körning utav Strumpan senare ikväll. Är i stallet vid 18 och kör ut på en gång. Anna följer med på Irrbloss med Pärlan på släp och vi tar ett eller två varv runt travrundan. Lite lugnt tempo då Anna inte är van vid handhäst. Meningen var egentligen att jag skulle ha henne på släp men helt ärligt så vågar jag inte ha någon på släp bakom Strumpan. Inte för att Jag inte tror att det skulle fungera utan för att om det skulle hända något så litar jag inte på reaktionen ifrån Strumpan.
 

Det blir en ganska lugn dag i övrigt. Ett nytt avsnitt utav Pretty little liars och Ravenswood som jag ska titta på och sedan ska jag bara ta det lugnt! Imorgon är jag "ledig"/jag-vill-inte-gå-en-promenad-med-folk-jag-inte-känner. Så jag stannar hemma och jobbar matte istället. Sounds like a plan to me!

Publicerat den 2014-02-12 - klockan 17:33:34






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback