Standard när man är sjuk

Sa det redan igår, någonting står inte rätt till, och se så rätt man kunde ha! Spenderade sista lektionen sittandes och halft liggandes på en bänk i frossa och kallsvettningar. Har kännt mig helt frånvarande hela dagen trots den långa sovmorgonen och stadiga frukosten. Har druckit flera glas vatten under dagen, ätit både sött, salt och surt samt vilat och inte ansträngt mig alls och ändå känner jag som jag gör.

Ringde därför och ställde in min dejt med Candlelight. Glad vart hon väl egentligen inte men vad kan jag göra! Anna är där och tränar några utav dem samt fixar stallet, hon vart inte heller särskilt glad över att jag inte kommer men jag prioriterar tillfriskning och möjligheten att utan problem träna hästarna senare än att åka dit sjuk och bara bli ännu sämre. Känns dock inte alls kul att inte kunna följa en planering och träna hästarna så som det är sagt, frågan är om jag överhuvudtaget hade ringt till C om inte min lärare i princip hade slagit numret åt mig.
 
Men, men! Nu ligger jag här, nedbäddad i sängen med en B&J i höggsta hugg redo att ta det lugnt! Ska försöka stanna i sängen resten utav dagen med undantag för särskilda behov, hehe. Det blir lite serietittande, datorspelande och om jag känner mig piggare tar jag mig nog även an några mattetal i boken! Det återstår att se! Förhoppningsvis kikar jag in här snart igen och gör jag inte det, då har jag somnat, hehe!
 

Publicerat den 2014-02-04 - klockan 16:35:47





Älskar den glassen! Krya på dig :D
Du får mer än gärna läsa mitt inlägg om inspiration och motivation: http://tlryttarna.horseworld.se/2014/02/04/hur-far-man-tillbaka-motivationen-och-inspirationen/#respond
Tack på förhand! KRAM <3

2014-02-04 » 18:57:03
» Tuva

Åh, Ben & Jerrys *.*

2014-02-04 » 20:30:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback