Tolktävlingen - resultatet

Det var annolurna, det var svårt, det var kallt men fy satan vad roligt det var! Tolktävlingen igår är något jag skulle kunna göra om vilket dag som helst, med snö. Så kul var det!
 
Först på med miniskidor var jag och Irrbloss! Vi raceade runt lite på framridningsbanan innan det var dags att inta vår plats på banan. Både människor och hästar hade ett stortleende på läpparna hela dagen, extra kul tyckte hästarna att "upploppet" var då både tolkare och publik hejda på hästarna extra mycket! Lite problem hade vi med en lite väl färgglad mållinje och jag gav strikta order till Anna att "vad du än gör, stanna inte vid mållinjen, bara rid!" Vilket hon också gjorde. Irrbloss hoppade över mållinjen men sämre gick det inte för det, förutom att jag ramlade efter mål, hehe, och tillsammans skrapade jag och Irrbloss hem en 3e plats bakom Cissi som kom 2a!
 
Nästa år tar vi revanch och då har jag förhoppningsvis hunnit träna in tekniken lite också! Just nu fick det mest bära eller brista. Håller det så håller det annars ramlar man! Har ni tolkat någon gång?
 

Publicerat den 2014-02-02 - klockan 20:08:00





» evie

Åh herregud... vad kul!! :D knäppisar. Jag har inte tolkat på säkert 15 år :( alldeles för länge sedan sist - det är ju så himla kul!!

2014-02-02 » 21:00:38

Vilken fin blogg! :)

2014-02-02 » 21:23:50
» Sanna

Jag tolkade för någon månad sen, det är 7kt kul :D

2014-02-02 » 21:46:23
» Tuva

Jag har aldrig provat men jag skulle sjuuuukt gärna testa :D

2014-02-03 » 07:30:44

det ser sjukt roligt ut, haha ;D

2014-02-03 » 10:23:44
» Emma

Vilken fin blogg :D <3 massa super duper kramar!!!

2014-02-04 » 16:22:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback