Turbo, godis och mys

 
Hela dagen har gått åt och jag har int uppnått mycket mer än några värdelösa statusar på facebook, lite bläddrande på instagram och ja juste, jag har rensat bilder och lagt över i från kameran till datorn! Har även redigerat några bilder som jag inte ens visste att jag hade resultatet ser ni nedan och om jag får säga det själv så är jag väldigt nöjd över bilden på Irrbloss. Det är varje häst-tjej-med-en-systemkameras önskan att få till en bra "ögon bild" och jag, helt ovetandes, lyckades med det för flera veckor sedan!
 
Nu ligger jag i alla fall i min säng med Alex på ena sidan och lillebror Thomas på den andra med en film om turbosniglar i knäet. Jag säger precis som Thomas: "man har lyckats bra om man kan få en sådan här film att vara sorglig"! Har ni sett Turbo? Är den bra? Tittade även på Frozen tidigare idag, inte den bästa filmen jag har sett men kul att dem för en gångs skull hade med en lite mindre "smäcker" häst utan istället valde en fin fjording! Är för övrigt inget fan utav disneyfilmer på engelska, vilket Frozen var, så det drar ner betyget!

Publicerat den 2014-02-07 - klockan 22:30:46






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback