"Will you be my valentine?"

Alla hjärtans dag. Dagen då gelé hallon och gelé hjärtan än de mest köpa godisarna. Själv ska jag spendera min dag tillsammans med Alex. Vi har bokat biljetter till filmen "The monuments men" ikväll och innan dess ska vi äta lite god mat. Kvällen avslutar vi nog med lite filmtittande hemma. En typical flick- och pojkväns dejt med andra ord, haha.
 
Vet egentligen inte varför alla har så höga förväntningar på alla hjärtans dag, det är en vanlig dag med lite extra mycket kärlek! Jag brukar fokusera på att sprida kärlek och undvika bråk med inte bara min pojkvän utan alla i min närhet. Är glad att det i år inträffade på en fredag. Min enda lediga dag och dessutom den dagen jag slutar skolan tidigast vilket betyder mer tid med mina nära och kära. 
 
Helst utav allt skulle jag självklart vilja ge mina pollar ett stort rött äpple vardera, men att åka 40minuter x 2 för några äpplen känns inte så prioriterat, hehe. Hur brukar ni fira allahjärtans dag, och vad ska ni göra ikväll?
 
 

Publicerat den 2014-02-14 - klockan 13:51:59





Söt bild!

2014-02-14 » 15:39:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback