All day long

Hela dagen har gått åt till att rensa bilder, lägga in bilder samt knåpa med mammas födelsedags present! Imorgon fyller hon år och innan jag och Anna åker iväg till stallet så ska hon få en frukost på sängen och självklart ett litet paket också! Det är lite kvar att göra, men jag behöver Thomas och Anna's hjälp till det! 

Med andra ord så blev jag hemma hela dagen, gick faktiskt inte ens upp ur sängen fören vid 16 och då gick jag direkt in i duschen och sedan ner på stan. Åt lite frukost-lunch-middag och sen tillbaka hem i sängen, haha! Vad jag ska göra nu är att fortätta rensa bilder. Jag har 3-4 mappar kvar att gå igenom innan jag officiellt kan lägga in bilderna i albumet "2013". Jag ska också knåpa ihop en skiss på loggan och jag räknar med att var klar innan 21. Tror ni att jag klarar det?

Jag är ledsen att bloggen har stått i princip tom sedan nyår, det är så mycket att göra och så mycket att planera. Det blir små snabba pauser till att skriva ett sådant här, egentligen ganska onödigt, inlägg. Men det är vad jag har att bjuda på just nu, ett onödigt inlägg... Jag hoppas att eran dag har varit med händelserik än min, om inte - välkommen in i klubben!
 

Publicerat den 2014-01-02 - klockan 19:45:15





Blev du klar? ;)

Hahah jag har ungefär gjort lika lite som du ;)

2014-01-02 » 21:28:42

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback