Angående designer

Har de senaste dagarna fåt tin otroligt mycket kommentarer om gratis designer och headers och det känns som att jag behöver skriva ännu ett inlägg om detta.
 
Som jag har förstått det så kommer min blogg upp om man söker på google efter gratis designer. Vet dock inte vad ni har sölt på eftersom att jag inte hittar någon länk till min blogg, men hur som helst! Du kommer då direkt till inlägget där det står om att jag gör gratis designer eller eventuellt till inlägget på ponnysanning.se där jag kommenterade att jag gör gratis designer.

Vad ni som gör det dock inte vet är att jag också har skrivit ett inlägg om att jag inte längre gör gratis designer. Det tog väldigt mycket tid och jag vart nerbombad med mejl utav folk som inte kunde ta hänsyn till mina "regler". Jag la ner mycket tid på designer som satt uppe på deras bloggar 1 dag och sedan var borta för att jag inte hade tillfredställt deras behov tillräckligt bra, och detta trots att det klart och tydligt stod i "reglerna" att en viss beskrivning utav dina önskningar ska finnas med.
 
Så, med andra ord:
 
 
Jag säljer däremot designer med jämna mellanrum. Priset varierar mellan pengar eller kanske en länk framför ett x antal läsare men jag kan garantera att jag är en utav de billigaste. Du är mer än välkommen att skicka iväg ett mail om du är intresserad så kan vi nog tillsammans komma fram till något. Risken att jag avböjer din förfrågan finns, men är minimal då jag endast avböjer om jag känner att jag tar mig ann för mycket.

Jag hoppas att detta uppklarade en hel del frågetecken och att ni som är intresserade utav designer kan tänka er att betala en slant för jobbet. För en sak ska ni veta och det är att det är allt annat än lätt att koda en design, det kan ta upp till veckor, speciellt när kunden i fråga inte ger tillräckligt med information på en gång utan sedan ber en att ändra allting i efterhand...
 
Är du intresserad utav att köpa en design så var inte rädd att skicka iväg ett mejl till [email protected]. Har inget svar kommit inom tre dagar, skicka igen då det troligtvis har hamnat i skräpposten. Tack på för hand!

Publicerat den 2014-01-09 - klockan 21:57:50






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback