En dag på Granö gård

Filmen är klar och redo att visas, men innan ni tittar på filmen vill jag bara ursäkta mig själv. Jag har som tidigare sagt aldrig förr använt mig utav inspelningsfunktionen. Jag är heller inte supervan med mitt nya objektiv utan autofokus, vilket förklarar den, ibland väldigt, dåliga fokusen. Jag och Anna filmade detta in action, det är alltså ingen set-up där vi har tagit in en häst för att sedan leda ut denne igen utan vi hade one shot liksom.
 
Men, för att vara första gången jag filmar samt första gången jag jobbar i moviemaker så är jag hyfsat nöjd! Kvalitéten vart itne den bästa då min dator sade ifrån vid uppladdningen utav HD men skruva upp kvalitéten till 480 för absolut bästa resultat. Filmerna är ihopsatta i kronologisk ordning så ni får, i princip, följa oss en held dag på Granö. (filmade i och för sig inte mockning, men mockade stallet gjorde vi iallafall!)
 

Publicerat den 2014-01-27 - klockan 18:35:00





Jättebra video måste jag säga! Nästan så man blir sugen på att göra en själv :)
Kram

2014-01-27 » 21:02:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback