En låååång dag senare

En minst sagt händelserik dag har förbi passerat och kvar väntar lite mys framför datan och tv:n. Vad vi har gjort idag är följande:
- städat och plockat in nytvättade täcken i garderoben
- ridit ut i en timme
- putsat 2 delar och ett träns
- städat sadelkameran
Och trots att det i skrift inte låter mycket så håller mina ögon på att gå i kors.

Witezz gick super bra idag! Vi red en längre tur men tog det väldigt lugnt. Lite trav här och lite skritt där, ingen galopp eftersom att Preztige var med men lika glad är jag för det för mysigt var det iallafall! 

Imorgon är sista dagen innan skolan börjar och jag ska tvätta upp massa kläder, jobba det sista i matteboken och fota porträtt bilder på Anna. Snälla håll tummarna för att solen kikar fram åtminstone en liten stund!! Förövrigt ska jag försöka komma i sängs tidigt så att själva uppstigningen inte blir något större problem, snoozningen har blivit ett problem...


Publicerat den 2014-01-06 - klockan 17:52:23






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback