För varje dag som går...

Två lektioner kvar innan jag går hem. Klockan 16.50 går bussen till stallet och jag får träffa "den nya". I förrgår anlände "den nya" och jag ser mycket fram emot att träffa "den". Ska försöka knäppa något snabbt kort eller be Ella om något fint så att även ni kan få veta! Tills vidare får ni suga på den karamellen lite!

Ville bara kika och och säga att jag lever, tisdagar är absolut sämsta dagen, bloggmässigt. Korta raster och fullspäckade lektioner är ingenting för en bloggerska, men vi löser det! Nu ska jag återgå till matten så hörs vi senare!


Publicerat den 2014-01-28 - klockan 13:06:31





Åh vad jobbig och lång dag i skolan ju! Själv var jag på Teknikens Hus till klockan 11 sen slutade vi! ;) ♥

2014-01-28 » 14:29:16
» Tuva

Spännande med "den nya" ;)

2014-01-28 » 20:45:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback