Första skoldagen

Hade förvånansvärt lätt att gå upp i morse om man jämför med de övriga dagarna på lovet där "tidigt" har varit att gå upp klockan 10. Det är som att min kropp visste vad som väntade när jag bara studsade upp ur sängen.

Snart går jag på fotolektion där vi eventuellt kommer att titta på varandras porträtt. Efter det väntar ett antal lektioner att pina mig i genom innan det är dags att åka till stallet. 15.15 slutar jag enligt schemat men jag håller tummarna för att vi, såhär första skoldagen, får sluta lite tidigare så att jag hinner med den tidiga bussen till stallet.

Jag hoppas på en bra första dag så att jag inte på en gång blir avskräckt ifrån skolan och såkallad "skoltrött"


Publicerat den 2014-01-08 - klockan 08:54:07





Riktigt fin blogg! :)

2014-01-08 » 12:24:59

Åh jag skulle också till skolan men har så ont i ryggen så jag kan inte gå :c

2014-01-08 » 13:44:09

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback