Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya

Fick lite nostalgi och var tvungen att ta ett citat ifrån Andra Avenyn.

Hur som helst, planerna idag är simpla. Jag sitter på bussen just nu, Anna har, förhoppningsvis, fixat stallet och hästarna är inne så att jag kan gå upp och byta om för att sedan göra det sista och köra ut. Om jag förstod Anna rätt så ska jag köra Irrbloss idag och hon rider Preztige bakom mig. Vi kommer i sådant fall köra två varv runt travrundan i trav och sedan får det räcka.

Känner mig egentligen inte helt hundra då jag mår lite illa och känner huvudvärken krypa närmare. Därför får det bli väldigt simpelt och ganska lugnt innan vi tar oss hem igen! Egentligen är ju det också väldigt skönt, eller hur?!


Publicerat den 2014-01-21 - klockan 17:37:48






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback