Just do it.

Att gå in i dojon, rensa huvudet på skräp och bara köra gärnet, det är världen bästa känsla. Gick in med inställningen att mosa min motståndare idag och även om det gick trögt i början så fick jag mycket positiv respons i slutet. Vi körde lite basic kast som har varit med sedan början, men som jag verkligen behövde träna lite på. Svetten rann, jag drack 1 ½ flaska vatten och prova en proteinbar för första gången. God var den, helt okej pris och den skruva upp motivationen ngra vlymer också! Ska nog ökpa en sådan någon måndag då och då.
 
Nu väntar lite serietittande, mer serietittande och ytterligare lite serietittande innan jag byter från dator till tv och tittar på ett avsnitt utav ännu en serie. Måndagar är en bra dag, helt okej i skolan, halvchill hemma innan en riktigt omgång judo för att sedan komma hem och hinna vila upp sig lite! Gillar måndagar och fredagar bäst utav vardagarna, näst bäst är torsdagar. Vilken vardag i veckan är er absoluta favorit?
 

Publicerat den 2014-01-27 - klockan 20:15:49





» Tuva

Lätt fredagar, haha ;)

2014-01-27 » 20:52:36

fan vad kul! har nog aldrig läst ett inlägg där du skrivit om det du tränar! intressant <3

2014-01-27 » 21:20:35
» Elsa

Så du tränar judo? Gud vad kul, jag gör också det, har gjort det i sju år (fyller tolv i år) och har grönt bälte. Vad har du för bälte och hur länge har du tränat? Jag tränar förresten också på måndagar, hihi.;)

2014-01-27 » 22:11:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback