Kommer inte på fråga

NU sitter jag på bussen mot stallet. Att ta tre bussen kom inte på fråga utan istället kollade vi på en film in i sista minuten innan vi slutade... Känns väl lite surt sådär att vi alla dagar utom 2 slutar 15.15 och bussen till stallet går 14.50, men jag och några i klassen pratade med vår mentor och hon skulle se vad hon kunde fixa!

Idag ska Witezz få komma ut och röra på sig och vi ska också planera lite kring mitt schema. Det känns som sagt lite surt med tiderna, speciellt senare när vi återgår till att träna hästarna 5 dagar i veckan men jag tror vi har kommit på en lösning som funkar.

Witezz ska få komma ut på en lite lätt runda. Det är ingen idé att kräva en massa utav henne så här innan vilan, men också med tanke på omständigheterna. Vi tränar istället på andra saker såsom min sits, känslighet och spökletande samt fokuserar på att ha skoj! Känns som ett helt okej upplägg eftersom att jag ibland tar tillfället i akt och känner igenom henne ordentligt.


Publicerat den 2014-01-08 - klockan 17:11:17






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback