"Live ifrån Calabasas, Kalifornien"

Ända sedan jag klev på bussen ifrån stallet har jag suttit och tittat på en livestream ifrån Justin Bieber's hus. Det är mycket spekulationer och bland annat Lil Za har blivit arresterad. Det händer egentligen inte så mycket på streamen då Justin sitter i ett garage, hehe. Men en presskonferens har varit där dem har berättat läget och som en sann belieber kan jag inte missa detta!

Men, eftersom att detta inte är en fanblogg utan en häst blogg så tycker jag att vi återgår till det normala! Allt var som vanligt i stallet. Jag kom dit vid 18, Irrbloss var i princip klar och vi körde ut på en liten tur. Han skötte sig bra, busade inte allt för mycket utan höll sig i kragen. Jag och Anna pratade om ponnyakutens första avsnnitt och jag spoilade i princip allt, hehe. Tyvärr han jag inte ta in Witezz och skruva ur hennes broddar utan faktum är att jag och Anna fick springa till bussen efter att ha tagit in alla hästar. Jag gör istället det på torsdag och ger henne även en ordentligt avryktning medan Anna rider en utav sina hästar hon ska träna.

Det blir lite snabbt, eftersom att jag ska fixa stallet men jag saknar henne redan, trots att jag kommer att träffa henne varje gång jag är i stallet, haha! Därför tar vi lite kvalitéts tid där vi kan få det! Men INGEN träning på något! Inge trickträning, inge hjärnträning. Vi ska bara va.

 
På tal om ponnyakuten så var det meningen att ett inlägg om mina tankar kring det första avsnittet skulle komma upp här men det inlägget har blogg.se trollat bort så jag får försöka skriva om det. Ni som har följt min blogg länge lär dock veta vad jag tcker och står för och därmed kunna lista ut ungefär vad som kommer att stå i inlägget, haha!

Publicerat den 2014-01-14 - klockan 21:02:09






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback