Mig, mig, mig och ingen annan än mig

Snön dalar ner utanför fönstret och här sitter jag och tittar runt på olika bloggar. Läser minst 50 olika bloggar om dagen, kommenterar massor och försöker sprida lite glädje till er! Jag vet ju själv hur det känns när statestiken är lite högre än igår och blogg.se meddelar att en kommentar att anlänt, man blir glad i hela kroppen! 
 
Idag ska jag göra precis ingenting, typ. Jag ska gå hem efter skolan, ta fram kameran och fota lite innan jag slänger mig ner i sängen framför ett avsnitt utav Pretty Little Liars. En lugn dag med fokus på mig själv. Mig, mig, mig och ingen annan än mig. Kanske, förhoppningsvis, kikar jag in på bloggen fler gånger men risken för att jag somnar är stor, hehe! Så förvänta er inte så mycket! Dessutom verkar det som att blogg.se har gett sig f*n på att jag inte ska skriva om ponnyakuten eftersom att det för andra gången har försvunnit... Poff borta...


Publicerat den 2014-01-15 - klockan 12:47:18





PLL är så jäääääkla bra :DDDD Vilken säsong är du på? :D

2014-01-15 » 12:53:09

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback