Mina planer

- Borsta, tempa och mysa med småkillarna!
Stratus, Cumulus och Cirrus får komma upp en sväng och mysa. Bli ordentligt borstade, bortskämda och tempade!

- Rida Shahzam med Anna på Irrbloss.
Det ska bli kul, det var länge sedan jag hoppade upp på fina Shahzam och han har en riktigt mysig rygg att sitta på just nu! Vi tar det lite halvlugnt, inte för jobbigt men inte heller för lugnt.

- Rida Preztige tillsammans med Anna på Pärlan och Cissi som tolkar.
Jag tänker mycket på min sits, rak i ryggen, händerna upp, hälarna ner och tårna framåt. Preztige ska gå framåt för hjälper, vara lyhörd och vi ska samarbeta ordentligt!

- Fixa i stallet!
Mocka alla boxar, tvätta alla hinkar, sopa hela stallgången. Jag ska kasta ett öga på "mitt område", täckesrummet, och se till att det är ordning och reda! Dessutom ska jag hänga upp Witezz täcke på sitt ställe då hon numera går täckeslös!

- OM det hinns med så ska loftet städas!
Och med loftet menar jag inte höloftet, haha, utan loftet där jag och Anna byter om. Garderoben och byrån ska isåfall kollas igenom, var sak har sin plats. Golvet ska dammsugas och det ska plockas undan i övrigt.

- Väl hemma ska jag plocka fram matteboken!
Måste jobba lite med att faktoriers och sedan andragradsekvationer. Ligger inte mycket efter, men det skadar heller inte att vara lite före! Beroende på hur lång tid det tar så finns det mer plugg att ta tag i, men matte är bakut prio 1!

Bild ifrån igår!

Publicerat den 2014-01-19 - klockan 10:57:50






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback