Plans of the day

Witezz går på vila och det känns så otroligt tomt. Jag tänker på vad jag ska göra i stallet, lägger upp ridturen och kommer sedan på att hon inte ska gå... Det kommer att ta tid att vänja sig, hehe! Planerna för dagen är istället att köra Irrbloss medan Anna rider Preztige. Jag kommer, som vanligt på tisdagar, senare till stallet och vi skyndar iväg med hästarna. Men meningen är att jag ska hinna ta in Witezz och skruva ur hennes broddar åtminstone. Hinner jag inte det idag så får jag fixa det på torsdag, men då åker kanske hela skorna av i stället.

Hela dagen har bestått av lektioner där datorn inte ens har behövt startas. Därav den väldigt dåliga uppdateringen såhär på morgonkvisten. Jag hade sovmorgon också vilket med all säkerhet bidrog till att jag inte bloggade imorse. När jag kommer hem ikväll ska jag ta lite fler självporträtt, usch, och sedan titta på serier. Känns som att mitt liv är så otroligt händelsefullt. Längtar till den 26e, då blir det action!

Bussen går snart och jag borde dra av mig idrottskläderna och göra mig redo att gå ut till bussen! Fler inlägg kommer ikväll, ska skriva lite under bussturen! Tills dess får ni njuta utav synen på denna snygging nedan! Ni får inte heller glömma att fråga frågor i frågestunden två inlägg ner. 
 

Publicerat den 2014-01-14 - klockan 16:31:00





» ina

hej gör du fortfarande gratis designer eller header? :D

2014-01-14 » 16:38:30

Tråkigt med vila :cc

2014-01-14 » 17:37:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback