prio ett.

Bloggen har inte varit prio ett idag. Prio ett har varit att fota porträtt bilder på Anna och till hjälp hade jag Ella. Vi rände runt i skogen gick ner till badet ochinnan deta försökte jag lära mig att sminka andra. Inte ens det klarade jag av, utan min 12 årige lillasyster tog kommandot och gjorde sin sminkning själv... Personligen skyller jag på att jag är en stalltjej och att inget annat än mascara håller sig kvar länge nog för att någon annan än Witezz ska se det.
 
Bilderna blev helt okej, mörkret kom fort och då vart bilderna brusiga. Anna kunde fejkgråta men tårarna var för snabba för att komma med på bild och det slutade istället med oseriösa bilder på vattninga ögon och ett långt prat och vad som får oss att gråta. Några utav svaren blev blandannat döda kaniner, vållandet till våra ponnysars död och gamla barndomsminnen.
 
Resten utav den här dagen ska jag spendera framför matteboken, datan och tvn. Har äntligen börjat förja en ny serie, jag måste verkligen jobba lite till matte och paradise hotel är på 3an ikväll dessutom ska jag duscha och ta hand om mig själv lite. Måla naglar, smörja in mig, städa rummet och byta lakan i sängen. Allt för att dagen innan skolan börjar ska vara den bästa!
 
Vilket porträtt blev bäst enligt er? Rösta i kommentarsfältet. Viktigt att jag får svar eftersom att min beslutångest över vilken jag ska lämna in imorgon är hög!
 

Publicerat den 2014-01-07 - klockan 18:53:00





» sonny

Var med i dagens blogg http://sonnyandersson.horseworld.se/2014/01/06/dagens-blogg-4/

2014-01-07 » 20:10:10

Jag hade tagit den undre :) ♥ superfint med bara liiite färg :) testa höja kontrasten lite också! :)

2014-01-07 » 20:59:48
» Eden

Båda var sjukt fina men bild två var nog snyggast! :)

2014-01-07 » 21:02:58
» Anja

Båda bilderna var jättefina!
Men jag gillar den första bäst :)

2014-01-07 » 21:07:51

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback