Ryttarakuten avsnitt 2

Tittade idag på ponnyakuten avsnitt två och sitter fortfarande och funderar på varför dom ens lägger ner tvtid på att visa ett sådant avsnitt. Vad var meningen förutom att visa tittarna vilka som kom med ifrån castingen? Precis ingenting hände egentligen.
 
Förövrigt vill jag även säga att jag 1) känner igen Ingrid så otroligt mycket. Det känns som att jag har sett henne flera gånger förut! Är det någon här som möjligtvis skulle kunna berätta för mig vart jag kan ha sett henne tidigare? Oh, googlade nyss och insåg att jag känner igen henne ifrån någonting där Linus Herzig har varit med. Hur som helst så är hon väldigt bekant för mig.. och 2) jag tycker att det ska bli väldigt spännande att se vad Tobbe har för lösningar vad gäller den lite väl försiktiga araben med den väldigt osäkra ryttaren. Dem båda påminner lite om mig och Witezz och lite tips från coachen är alltid bra!

Vad tyckte ni om andra avsnittet?
 
 

Publicerat den 2014-01-20 - klockan 19:39:28





Det ska bli spännande att som sagt se hur de ska gå till väg för att lösa problemen men jag tycker också att det blir kul o se hon med ponnyn som vill träna frihetsdressyr :))

2014-01-21 » 07:31:32

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback