Thank good it's friday

Det är fredag morgon, snön fortsätter att ösa ner i omgångar och jag har precis haft världens bästa sovmorgon. Att ligga och dra i sängen tills man inte längre kan ligga där är typ det skönaste som finns! Att sedan gå upp och äta frukost till sin favorit serie är pricken över i:et på världens bästa morgon.
 
En lektion i skolan och sedan hem. Fota, chilla, äta en god lunch. Idag blir en dag lugnare än någon annan och jag ska fokusera på att göra saker som gör mig glad och lugn. Ett välstädat rum, tända ljus, umgås med familjen och Alex, äta en god lunch, vara ute och röra på mig. Titta på mina serier med en klase vindruvor och lite nötter bredvid mig, ta hand om mig själv ordentligt och blogga massor, ja ni förstår, en girls night fast med inte bara tjejer, hehe!
 
En dag för bara mig helt enkelt!
 
 

Publicerat den 2014-01-17 - klockan 12:07:20






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback