Total blackout.

Idag kan vi snacka om en lugn tur! Vet inte vart tiden tog vägen men helt plötsligt hade hela travrundan gått och vi hade till största delen skrittat runt och pratat. Lite trav blev det så klart men inte så mycket som jag hade planerat. Dessutom tyckte nog Witezz att jag men min pannlampa var alldeles för okoncentrerad och började genast att leta spöken så sista biten blev det lite flyttningar över vägen, lite halter och igångsättning samt lite jobb i traven för att få koll på hela kroppen!
 
Hon har blivit riktigt duktig i sina flyttningar nu faktiskt. Vi har en bra bit kvar men hon kan nu (ibland) flytta hela kroppen i sidledes, endast framdelen runt bakdelen samt bakdelen runt framdelen. Ibland slarvar hon och låtsas som att hon inte förstår vad jag menar och ibland är jag otydlig med hjälperna, men vi lär oss ju tillsammans. Slår dock vad om att både jag och Witezz kommer få någon slags total blackout när dressyträningarna slår igång och på 2 sekunder glömma bort allt vad flyttningar i sidledes heter...
 
Mer än så han vi inte med denna dag. Tiden vart knapp och inte hjälpte det att Anna inte hittade grimmorna eller att jag glömde lägga ut maten åt Strumpan så att hon blev arg och rymde ut. Skyndade iväg till bussen gjorde vi för att sedan stå där i 10 minuter att vänta. Så blir det alltid... Man stressar som sjutton för att hinna med bussen och när man väl, med andan i halsen, står vid busshållplatsen så tar bussen väldigt lång tid på sig. Är det däremot tvärtom, att man stressade lite för lite ja då är bussen väldigt punktlig! Nej, nu stänger jag av datorn och sätter på tvn, Paradise Hotel går på 3an och jag håller tummarna för att *** åker ut!
 
 
 

Publicerat den 2014-01-08 - klockan 21:43:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback