Upp och hoppa, ligg inte och dra dig

Ungefärligen så kändes det imorse när klockan ringde och Baby dansade runt på våra sängar och i princip skrek på oss; "Upp, upp, upp, nu, nu, nu, slick, slick, NUUU, UPP! Men nu är iallafall hästarna utsläppta och mätta, kossorna har vatten och hönorna har fått mat! Jag och Anna har även vi fått lite mat i magen och alldeles strax borde A-K komma och vi kan starta dagen på riktigt!
 
Träningen utav hästarna är den samma idag som igår förutom att jag och Anna nu byter hästar. Med andra ord kommer jag att tömköra Irrbloss och Candlelight idag och Anna rider Pärlan och Strumpan. A-K skulle eventuellt hänga med på en sväng med Windy och även hon tömköra. Det kommer bli mysigt med en powerwalk, men jag ska försöka komma ihåg att ta av mig termobyxorna den här gången, dem var både varma och väldigt jobbiga att gå med, hehe.
 
Senate ikväll lämnar jag och Anna Granö gård för den här helgen medan en viss annan kommer för att stanna. Jag lovar er, bilder kommer! Då ska jag bara slänga mig på sängen, sätta på en serie och slappa!!!
Hur har er helg varit?
 

Publicerat den 2014-01-26 - klockan 08:54:42





» Tuva

Charmig bild :')

2014-01-26 » 09:44:04

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback