En tripp till ringmuren

Vädret här i Visby har än så länge varit riktigt lovande och jag nästan skakar utav suget på att fotografera! Kameran har självklart fått följa med till Gotland och tanken är att jag och Ella någon dag i veckan ska ta oss ner till vattnet och fota lite vid solnedgången. Det är otroligt fint och jag kommer ihåg att jag i sommras satt där nere och längtade efter en systemkamera, nu har jag en och jag åker inte härifrån utan att ha fått gå ner och fotografera!
 
Lite bilder har jag dock hunnit ta, med Dusty som modell. Vi hade lite koncentrationssvårigheter men motivet, bakgrunden och ljuset stämde fint! Jag har lite svårt att fokusera med mitt objektiv och fick därför endast ca 5 bra bilder utav 20, men förhoppningsvis kan jag snart reklamera det!
 
 
Förövrigt så sitter jag antingen i tingshuset, i sadeln eller i soffan. Jag slutar praoen vid 16.30 ungefär och går sedan en promenad med Dusty innan vi äter och åker till stallet. Under kvällen blir det sedan lite tv/dator tittande och sedan läggdags! Ett helt okej upplägg och man är lite sådär lagom trött framåt 23 tiden och somnar skönt efter en fullspäckad dag!
 
Imorgon väntar en dag med lite mindre skrivande och lite mera lyssnande. Det ska bli spännande då det är någonting jag inte tidigare har varit med på!

Publicerat den 2014-03-11 - klockan 22:44:37





Sv: Japp det är jag som har fotat den! :)

2014-03-12 » 06:14:26

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback