Tävlingdags!

Nu är det tävlingsdags igen!
Jag har denna gång slagit mig ihop med Tuuli, bloggerska på dressyrponny.se, och då våra bloggar är såpass lika numera så beslöt vi oss för att ordna en bloggtävling för er läsare.
 
För att detta ska nå ut till så många som möjligt har vi beslutat att ha tävlingen på bådas bloggar - alltså kan man välja vilken blogg man anmäler sig på! Som sponsor till tävlingen har vi Paulina Tufvesson som de flesta nog hört något om, hon driver bloggen miniponies.se samt webshoppen playlovelearn.se! Hon tillverkar sin egen NH-utrustning och liknande som hon sedan säljer på sin hemsida och det är just en utav dessa produkter vi har fått chansen att lotta ut till en utav er där ute!
 
 
För att vara med och tävla ska du:
- Gilla playlovelearn.se på facebook. Länk HÄR
- Följa mig (@schnailgull) och Tuuli (@dressyrponny) på instagram. Länk HÄR och HÄR.
OBS! För er som ej använder er utav facebook så fungerar bloglovin' lika bra, länk HÄR och HÄR.
- Samt skicka en kommentar som inkluderar: Ditt namn (på facebook), din emailadress, ditt instagram namn samt den utav produkterna ovan som du önskar vinna med önskad färg och storlek.

Mer information om produkterna samt info om storlekarna och färgerna finns på Paulina's webbshop, klicka HÄR.
Observera att du endast behöver anmäla dig på en utav våra bloggar (här eller på dressyrponny.se) och det ger inga extrapoäng att anmäla dubbelt.

Må bäste man vinna! Tävlingen avslutas den 23 mars och en lycklig vinnare kommer att koras!

Publicerat den 2014-03-09 - klockan 10:15:00





Facebook: Anjelica Westin
Instagram: anjelicawestin

Blått indianhackamore FULL

2014-03-09 » 10:31:04

Facebook: Natalie Lindbom Dahlin
Instagram: NatlyMolly

Om jag skulle vinna vill jag gärna ha en blå 6mm repgrimma i storlek cob :)

2014-03-09 » 13:31:48
» Hilda

Facebook: Hilda Svensson
Instagram: hildassvensson

Om jag skulle ha turen att vinna skulle jag vilja ha Halsringen i Blått, 6mm! :)

2014-03-09 » 14:28:10

åhhhh självklart är jag med!!
Facebook: Ida Nilsson
Instagram: Kallekalops

åh himla svårt att välja mellan indianhacket och halsringen!! Men väljer nog halsringen denna gång, halsringen i lila, 6mm :)

2014-03-09 » 18:20:30

Facebook: Tilde Wrangell (Thilde)
Instagram: tiildewrangell

har gillat och börja följt!

halsring i mörkblått, 6mm :)

2014-03-09 » 18:33:17

Facebook: Sandra Schälin
Email: [email protected]
Instagram: ScoccosFideli

Om jag vinner vill jag ha indianhackamore, storlek cob i färgen lila! :)

2014-03-09 » 19:14:44

Facebook Camilla Maxe
email [email protected]
Instagram camilla_s_s_s

Vill gärna vinna ett indianhackamore storlek full i blått

2014-03-09 » 19:34:29

Haha vad kul, jag satt här om dagen och tänkte på om någon kunde ha en tävling där man vinner en halsring, och så har ni det! :)

Jag har gillat på FB - Lovisa Rådberg
Jag följer redan båda på instagram - looviisaar
Email - [email protected]

Om jag skulle vinna vill jag gärna ha halsringen i blått, 6mm

2014-03-10 » 07:18:40

Jag vill vara meed!
önskas vinna ett blått indianhackamore i 6mm
Instagram: sigridjonna
Gillat på facebook :)

2014-03-12 » 10:22:32

Jag gillar sidan på Facebook, jag följer er båda på instagram, jag önskar vinna ett indian hack i blått 6mm i storlek cob.

Facebook: Josephine Dahlerus
Instagram: jojawestern
Mail: [email protected]

2014-03-12 » 20:16:55

Följer båda på instagram, gillar sidan på Facebook och jag önskar att vinna ett indian hack i blått 6mm i storlek cob :D
Facebook: Emelie Annerbäck
Instagram: Rowdie96
Mail: [email protected]

2014-03-12 » 20:47:34

Jag har gillar på facebook och börjat följt båda instagramen. Om jag skulle vinna så skulle de vara nog indian hack i blått storlek cob. super taggad på att se vem som vinner! :D

2014-03-13 » 08:52:04

plus intagram: matilda einarsson
facebook har jag gillat :D

2014-03-13 » 08:52:49
» Tilde

Hej, jag är självklart med och tävlar! Jag följer er båda på instagram, där heter jag xxtilde. Har även gillat Playlovelearn på Facebook, och där heter jag Tilde Nelander.
Jag skulle vilja vinna ett lila indianhackamore i storleken 6 mm (dock verkar det bara finnas en storlek). Jag letar just nu efter ett bettlöst alternativ till min lilla prinsessa och detta tror jag skulle passa oss båda väldigt bra! :)
Kram

2014-03-13 » 10:06:05
» Ella

Följer er på insta! Min är ellawolff.
Har också gillat på fb, heter Ella Katinka Wolff där.
Min mail är [email protected]

Om jag vinner vill jag gärna ha en halsring i svart, 6mm. Kan man ange cm-måttet senare om man vinner? Har inte det här och nu...

2014-03-13 » 19:48:04

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback