If nothing last forever, please be my nothing

 
ohlalalaa. Yep u guys. It has happened!

Att ständigt längta efter någon så mycket att det gör ont i magen. Att ständigt undra vad han gör. Att veta att någon alltid finns där oavsett vad. Att veta att någon gillar mig för den jag är. Att få de där extremt gulliga meddelandena. Att somna med de 3 orden cirkulerande i huvudet.
Det är lycka.

Idag hörde jag mitt skratt. Mitt skratt som jag förut gav mig öknamnet "häst". Mitt riktiga skratt.
Jag har inte hört det på länge - jag visste att människor förändras och trodde att mitt skratt hade förändrats det med. Men efter idag kan jag konstatera att jag helt enkelt inte har varit så glad som jag var idag, på väldigt länge. Det var underbart. Jag kände mig helt annorlunda, helt bortom allt jag har varit den senaste tiden. Jag har saknat det. Tiderna i sjuan då jag och mina kompisar skrattade så högt på bussen att chauffören hotade med att slänga av oss. Tiderna när man blev utkastad från lektionerna för att man skrattade alldeles för mycket.

Jag är glad nu - du gör mig hel.
 

Publicerat den 2012-12-04 - klockan 21:48:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback