I'm not good at math, but you can count on me

Super trött är vad jag är nu.
Har jobbat några tal matte och ska fortsätta strax.

Hade mysigt hos A efter skolan, så himla skönt att inte behöva åka hem och vända innan. Han var inte jätte social då han spelade redan innan jag kom dit och var tvungen att fortsätta det spelet, men gillar han och spela så gör han. Vad kan man göra. haha. Jag hade värme, det var allt jag krävde.

Börjar bli riktigt kallt ute. Idag har det varit runt -10C i Norrtälje.. Hoppas faktiskt att det håller sig kallt för gillar inte slask... vem gör...

Väldigt nöjd med dagen faktiskt. fick en hel del gjort i skolan, fick ordentligt med sömn  om inte för mycket, var helt hyped hela dagen. Satt och bokstavligen skakade och stackars A fick inte vara ifred för 5 öre.. Fick sålt båda gamecubearna åt Thomas åt Anna för 1200:-. Och mina Bamsetidningar för 500:- + hämtning. Oerhört skönt att bli av med skit man inte vill ha längre och dessutom få pengar för de!

Mamma var och skrev på kontrakten idag, och imorgon ska dom besiktiga lägenheten vi ska flytta in i. Sen kan flytten börja. Jag kan lova att jag är den första som flyttar dit. Med eller utan säng, jag sover där!

 

Publicerat den 2012-12-03 - klockan 21:18:32





» Linn

Allt bra? :D

2012-12-04 » 15:40:10

Bästa rubriken jag har läst på länge :)

2012-12-04 » 16:19:37

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback