Jofama By Kenza

Vad tycker ni om Kenza's kollektion Jofama By Kenza?
 Jofama By Kenza Kenza 10 Black Bubbleroom.seJofama By Kenza Kenza Shorts Black Bubbleroom.seJofama By Kenza Kenza Pants Black Bubbleroom.se
Jag är bokstavligen kär i shortsen och byxorna. Tyvärr klär jag inte direkt i läder, men man kan ju alltid drömma. Priserna är dock inte något som passar min plånbok just nu, men åh vad jag älskar kläderna! Stilrena, men ändå tuffa, lagom mycket detaljer då de varken är för mycket eller tråkiga. Kläder som passar både "flickflickor" och de lite tuffare "punkarna". Du kan ha kläderna till vardags eller när du ska på fest, kläderna passar till båda dera. Nästan allt ifrån kollektionen är mitt att drömma om, fina drömmar! Stor hiss från mig till Kenza! Snyggt jobbat!
Mina Personliga favoriter är: Dessa shorts, den här jackan och dem här byxorna! Jag önskar dock att hon kanske hade slängt in några linnen/t-shirtar. Det hade fulländat hela kollektionen om jag får säga det själv!

Vill du se hela kollektionen - klicka på "Jofama By Kenza" längst upp.
Vad tycker ni - Hiss/Diss?
 
 









 

Publicerat den 2012-12-20 - klockan 13:41:00





Jättefin blogg! Kika mer än gärna in på våran blogg och lämna en kommentar om vad du tycker om den. Kram! :)

Vi har även en bloggtävling, Julens blogg som avslutas på Julaftons morgon. Där kan man vinna en länk och gästbloggning inför våra flera 100 läsare/dag. Man vinner också ett hemligt pris.
http://ziro.blogg.se/2012/december/vi-presenterar-julens-blogg.html

2012-12-20 » 21:15:05

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback