Stockholm International Horse Show

Japp, jag var där, igår. Någon annan som va?
Det var jätte kul som vanligt, känns ju dock lite som att man har sett allt så många gånger. Det var vissa nya grejer, men jag tyckte inte att de var så märkvärdiga. Förutom akrobaterna som var på hästarna - dom var awesome! Kaske börjar man växa ifrån Globen Horse Show lite...
Däremot är det jätte kul att se hoppningen, se och lära liksom.
Ett världsrekord sattes i höjdhoppning - utan häst. Det var också grymt att titta på!
 Vi kom hem jätte sent - men eftersom att jag inte var trött så satte jag på en film och pratade skype med A. vi gjorde upp lite planer och efter att jag har packat mer här hemma så åker jag nog in till honom.
Har redan packat sjukt mycket här hemma, förstår inte hur jag orkar. A lovade att hjälpa mig med matten - tydligen tycker han att det är kul... hmm.
Vad tyckte ni var roligast resp. dåligast på SIHS12?

Glömde även berätta för er att flytten är flyttad. Så jäkla sämst tycker jag, men det var nå strul med papprena så den 3:e sker besiktningen och innan dess kan vi inte flytta in... Förmodligen sker flytten antingen på onsdag eller nästa helg. Men blir ju så himla sur, hade verkligen ställt in mig på att få lämna Söderbykarl idag.
 
Imorgon åker jag till stallet, hoppas på lika bra väder som det är idag, det är så mycket roligare då.
Men, det är dags att hoppa in i duschen och så. vi höres! Kanske kan jag låna A's data och blogga!
 

Publicerat den 2012-12-01 - klockan 11:04:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback