Önskeinlägg - mina syskon

Jo men självklart kan jag göra det. Älskar när ni kommenterar saker som ni vill att jag ska skriva, det är ju ändå ni som ska läsa bloggen och visst vore det väl kul om just det du vill läsa om står här.. eller hur!
 
Men tänkte att ni kan få veta lite om mina syskon:
 
Relation: Lillebror 
Namn:
Thomas
Ålder: 12 år, imorgon
Intresse: Free Running och datorn
Thomas är...
 
Relation: Lillasyster
Namn: Anna
Ålder: 12 år, imorgon.    Ja, Thomas och Anna är tvillingar. Svårt att tro.
Intressen: Hästar och kompisar.
Anna och jag är långt ifrån lika tajta som jag och Thomas, men vi pratar om vissa saker ändå. Vi bråkar också väldigt mycket oftare, men det kan bero på att vi spenderar väldigt mycket tid tillsammans i stallet. Vi har väldigt delade åsikter om i princip allt och det kan ju också vara en anledning till att vi bråkar mycket...Dock finns vi alltid där för varandra när någonting händer, vi backar alltid upp varandra!

Har även 2 halvsyskon, ett på pappas sida och ett på mammas sida. Dessa jag ingen bild på men kan skriva lite kort ändå.
 
Relation: Halv storebror, på mammas sida.
Namn: Johnny
Ålder: 24år
Intressen: Rita och Airsoft
Eftersom att Johnny stannade kvar i Tidaholm medan vi andra flyttade upp hit till Roslagen, så har jag ingen direkt superduper kontakt med honom. Han lever sitt liv, vi lever vårt. Men jag vet att jag alltid kan ringa eller smsa honom om det är något. Johnny är grym på att rita och håller på att lära sig tatuera. Han ska få rita min tatuering när det är dags!
 
Relation: Halv storesyster, på pappas sida.
Namn: Evelina
Ålder: 30 år
Intressen: -
Jag och Evelina har i princip lika dålig kontakt som jag och Johnny, om inte värre. Hon bor i Stockholm, har två barn och lever helt enkelt sitt liv. Vi har helt olika åsikter vad gäller pappa, vilket är en ganska stor anledning till att jag väljer att hålla en låg kontakt. Vi har olika åsikter och så får det helt enkelt vara.

Och det var lite om mina syskon det..

Publicerat den 2012-11-14 - klockan 21:16:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback