Tävla och vinn en design!

Har på senaste fått en hel del mejl och föfrågningar om designande och har även svarat på en del. Men tanken slog mig att jag faktiskt kan lotta ut en design här på bloggen åt er, helt gratis! Så det gör vi!

Första pris är alltså en hel design! Ni bestämmer hur den ska se ut och jag gör! I designen kommer det att ingå; en header, (bildspel om så önskas), signatur efter varje inlägg, en unik meny (dropdown om så önskas), årsuppdelat arkiv och annat smått och gott!
 
Andra pris blir en bildspels header, eller animerad header som många kallar det, på max 3 bilder. Ni skickar bilder till mig, jag gör 2 eller 3 headers som funkar i ett bildspel, efter era önskemål såklart, och sen sätter jag in dem åt er, eventuellt skickar koder och bilderna.
 
Tredje pris blir en helt vanlig, men ordentligt gjord, header helt efter era önskemål! 
 
*Observera dock att jag endast kan göra hela designer och bildspels-headers åt blogg.se/webblogg.se. Detta betyder dock inte att du som bloggar från en annan portal inte kan vara med, ange bara i kommentaren att du ej vill vara med och tävla om första/andra pris.
*Tänk också på att kvalitéten på din header och andra bilder i tex designen helt beror på bilderna du skickar till mig. Mobilbilder rekomenderas inte.
*Samt att du bör ha några idéer om hur din header/design ska se ut så att jag har något att gå efter.
 
 
F Ö R  A T T  V A R A  M E D  O C H  T Ä V L A :

- Följ min blogg på bloglovin, det kan du göra genom att klicka HÄROm du redan följer mig sedan tidigare så ska du gilla detta inlägg på bloglovin.

- Kopiera bilden ovan och lägg ut på din blogg med en länk till detta inlägg. OBS! Du måste ha tryckt på "kommentera" för att kunna ta bilden!
 
- Kommentera detta inlägg med din email samt länken till inlägget där du delade min bild. Här bör du också nämna ifall du är med och tävlar om endast en header.

L Y C K A  T I L L ! Tävlingen avslutas den 1 december!

Publicerat den 2013-11-10 - klockan 12:10:00





Hej jag är med och tävlar :D
[email protected]
Länken: http://mazze.blogg.se/2013/november/ar-med-och-tavlar-d.html#comment

Svar: Hej! Tävlingen är nu avslutad! Kika in och kolla om det vart du! Håll dessutom utkik ikväll då det kommer en ny tävling!
norinjonna.blogg.se

2013-11-11 » 09:17:06

Vi är med! :)

http://bodenponnyy.blogg.se/2013/november/vi-ar-med.html#comment

Svar: Hej! Tävlingen är nu avslutad! Kika in och kolla om det vart du! Håll dessutom utkik ikväll då det kommer en ny tävling!
norinjonna.blogg.se

2013-11-11 » 10:20:30
» Sanna

Jag är med! :D

http://sannabellas.blogg.se/2013/november/jag-ar-med-och-tavlar-2.html#comment

Kraam Sanna

Svar: Hej! Tävlingen är nu avslutad! Kika in och kolla om det vart du! Håll dessutom utkik ikväll då det kommer en ny tävling!
norinjonna.blogg.se

2013-11-11 » 11:59:18

Jag är med :)

http://johannarosvalls.blogg.se/2013/november/bloggtavling.html#comment

Svar: Hej! Tävlingen är nu avslutad! Kika in och kolla om det vart du! Håll dessutom utkik ikväll då det kommer en ny tävling!
norinjonna.blogg.se

2013-11-11 » 13:56:36

Jag är med :)

http://idahtt.blogg.se/2013/november/vinn-en-design.html

Svar: Hej! Tävlingen är nu avslutad! Kika in och kolla om det vart du! Håll dessutom utkik ikväll då det kommer en ny tävling!
norinjonna.blogg.se

2013-11-11 » 14:21:27

Jag är med och tävlar, skulle verkligen behöva en ny design :)

länk: http://friidabergman.blogg.se/2013/november/bloggtavling.html#comment

Mejl: [email protected]

Svar: Hej! Tävlingen är nu avslutad! Kika in och kolla om det vart du! Håll dessutom utkik ikväll då det kommer en ny tävling!
norinjonna.blogg.se

2013-11-11 » 21:23:11
» Molly

Jag är med och tävlar!:)

Inlägg: http://mollies.blogg.se/2013/november/bloggtavling.html#comment

Mail: [email protected]

Håller tummarna nu!:) Behöver en ny design!!;)

Svar: Hej! Tävlingen är nu avslutad! Kika in och kolla om det vart du! Håll dessutom utkik ikväll då det kommer en ny tävling!
norinjonna.blogg.se

2013-11-13 » 20:26:16

Jag är med! Följer dig!

2013-11-17 » 17:03:35

Jag är med! Följer dig!

2013-11-17 » 17:03:39

Jag är med! Följer dig!

Svar: Hej! Tävlingen är nu avslutad! Kika in och kolla om det vart du! Håll dessutom utkik ikväll då det kommer en ny tävling!
norinjonna.blogg.se

2013-11-17 » 17:03:41

Jag är med! Jag fyller år den första december, så det skulle ju vara en perfekt födelsedagspresent haha.

Mitt inlägg: http://attaquer.blogg.se/2013/november/jag-ar-med-och-tavlar-om.html#comments

Svar: Hej! Tävlingen är nu avslutad! Kika in och kolla om det vart du! Håll dessutom utkik ikväll då det kommer en ny tävling!
norinjonna.blogg.se

2013-11-18 » 22:12:28

Är med, lätt! :D
Bilden i inlägget är länken ;)
[email protected]

http://rasmussonsara.blogg.se/2013/november/tavla-om-bloggdesign.html#comment

Svar: Hej! Tävlingen är nu avslutad! Kika in och kolla om det vart du! Håll dessutom utkik ikväll då det kommer en ny tävling!
norinjonna.blogg.se

2013-11-22 » 11:39:44
» Emma

Jag är med! Jag följer dig på bloglovin ikväll, måste lista ut mitt lösenord först!

http://emmaer.webblogg.se/2013/november/jag-ar-med-och-tavlar-om-en-design.html


Svar: Hej! Tävlingen är nu avslutad! Kika in och kolla om det vart du! Håll dessutom utkik ikväll då det kommer en ny tävling!
norinjonna.blogg.se

2013-11-30 » 13:50:17
» Kim

Jag är med :-)

http://kimdahl.webblogg.se/2013/november/jag-ar-med-och-tavlar-om-en-design.html

Svar: Hej! Tävlingen är nu avslutad! Kika in och kolla om det vart du! Håll dessutom utkik ikväll då det kommer en ny tävling!
norinjonna.blogg.se

2013-11-30 » 19:05:41

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback