Äntligen inne!

Medan Anna red ut på två snabba rundor på Candlelight och Strumpan så fixade jag hela stallet själv. Tillsammans tog vi sedan in hästarna och nu sitter jag här, pizzan är i ugnen och fångarna på fortet går på tvn. Hur skönt som helst att bara få sätta sig här och ta det lugnt, andas ut och värma sig!
 
Vi har gått igenom alla rutiner som gäller, en planering för helgen är urtänkt och delvis nedskriven och jag och Anna taggar för en hel helg på granö! Morgondagen startar klockan 7, då är det direkt ut för att släppa ut hästar och köra ut vatten! Dagen fortsätter sedan med lite träning utav hästar, mockning utav stallet, eventuellt kommer A-K ut och sen ska övriga rutiner följas.Hinner vi ska vi även börja fixa uppe på loftet med rosetterna som ska ordnas om lite, tanken är även att jag ska måla lite under dagen medan Anna fixar lite annat. Morgondagen är alltså fullspäckad, fullrulle kanelbulle som jag brukar säga, men det är också så jag gillar det bäst! Visst att det kan vara skönt att slöa lite, men det är alltid skönare att veta precis vad man har att göra!
 
 

Publicerat den 2014-01-24 - klockan 20:20:22





Väldigt fina bilder, är de du som fotat de? :)

2014-01-25 » 11:03:09

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback