Countdown

Om två dagar är ett helt underbart jullov slut. Jag känner mig inte ett dugg utvilad utan snarare tvärtom och jag längtar nästan till skolan, rutinerna och det faktum att man alltid har någonting att göra där. Vad jag inte längtar till är ångesten över sena uppgifter, svåra prov och de tidiga mornarna, men det bra överväger de sämre, tack o lov!

Just nu sitter jag på bussen till stallet igen. Lagom till skolstarten börjar jag känna mig krasslig igen men är ganska säker på att det beror på mitt ovanligt kalla rum. Elementet står på 7an men ger inte av sig mycket mer värme än pm den skulle stå på 1an och att jag sparkar av mig täcket under natten gör ju inte saken bättre. Hur som helst så ska idag Witezz få komma ut på en tur. Det blir nog en lite lugnare tur speciellt med tanke på att inte känner mig 100. 2 stycken selar ska också putsas och den är jag och Anna officiellt klara med allt på vår att-göra-lista!!


Paraden igår var riktigt kul! Inte bara tanken av att få vara med på en parad utan alla kompisar man lärde känna. Allt skratt och det faktum att vi kunde gå omkring och sjunga Justin's låtar utan att på något sätt känna oss "dumma". Kallt var det däremot och jag kan väl erkänna att vi inte lyckades med alla våra uppgifter men kul hade vi iallafall och det var ju det viktiga!

Publicerat den 2014-01-06 - klockan 09:44:15





Hej! :D allt bra?

MVH AmandaB

2014-01-06 » 14:07:50

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback