En kall dag på stan

Med frusna lår, rödrosiga kinder och iskalla fötter gick jag som en trogen shopping-tjej runt på stan. Hittade en tröja på rea, lite välbehöva underkläder och sedan fick även nagellacket jag har suktat över länge följa med hem! Tycker ändå att jag var riktigt duktig som höll hårt i pengarna och endast köpte vad som behövdes för det billigast möjliga! Det fanns mycket i den där affären som lockade, men samtidigt påminde jag mig själv om att det finns mycket annat som suktar för mig också!
 
Jag hade väldigt trevligt med Marre och som tidigare sagt så pratade vi om sådant som bara tjejer kan prata om! Vi åt lite mellanmål, spillde ut ett stort glas oboy över hela golvet samtidigt som vi pratade om våra liv. Sedan missade vi bussen efter att, förgäves, stått och väntat i 5 minuter och fick sedan ändå gå ner till busstationen. På 10 minuter hann vi sedan upp till affären, in och handla vad jag letade efter samt ta bussen tillbaka till stationen och där skildes vi åt!
 
En riktigt mysig dag trots stressen för att hinna med bussar. Nu ska jag invänta Paradise Hotel med min kissemiss, umgås lite med min lillebror och njuta utav mina sista timmar innan skolan börjar igen imorgon...
 
 

Publicerat den 2014-01-22 - klockan 21:38:09






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback