It's monday

Måndagen har anlänt. Ingen måndagångest drabbade mig igår utan med ett leende på läpparna gick jag och lade mig i sängen. Jag jobbade på bra i matten igår, duschade i tid så att jag varken gick och la mig med blött hår eller vaknade med håret åt alla håll och kanter. Jag satt och åt ben&jerry medan jag spenderade tid, i form av spel, med min lillebror och sedan somnade jag till Pretty Little Liars med Alex bredvid mig. Ett väldigt mysigt avslut på en i övrigt, bra, dag.
 
Vad den här dagen bjuder på är något helt annat. Efter skolan går jag ner på "stan" med Alex och letar efter åtmistone 1 par byxor. Först tänkte jag åka in en snabbis till den stora staden, men så vart det inte utan jag får leta efter ett par byxor här i närheten. Efter detta tar jag en dejt med resten utav min ben&jerry och en film eller eventuellt lite serier innan judon börjar.
 
Alla hästarna vilar i sina hagar idag, äter lite hö och rullar runt i halmen. Vilar upp sig inför kommande vecka och det gör jag också! Idag är sista veckan innan det börjar på riktigt, innan det smäller. Candlelight och Strumpan sätts igång efter helgen och en ny ponny anländer. Det här blir lugnet före stormen och jag suger åt mig utav varenda stund! Det ska dock bli väldigt mysigt att komma igång på rikigt, det blir starten på detta tävlingsår. Äntligen.
 
 

Publicerat den 2014-01-20 - klockan 12:28:11





Fin header du skaffat dig!

2014-01-20 » 18:18:01

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback