Mirror, mirror on the wall...

Åh vad skönt jag sov i natt! Sängen var så varm, kuddarna låg perfekt och sen ringer alarmet. Snoozade en extra gång idag vilket gjorde att jag missade några minuter utav frukosten men här sitter jag nu. I klassrummet, en lektion avklarad 3 kvar.
 
Efter skolan ska jag ringa några samtal och be till han där uppe att det löser sig och att jag hinner med bussen 16.50. Den här veckan börjar vi nämligen träna hästarna 5 dagar i veckan för att få Candle och Strumpan i toppform inför kommande travsäsong. Vi brukar ofta vara en utav de få ponnytravarna som är i bra form vid första start och det ska vi vara även i år! Med andra ord, senare idag rullar bussen emot stallet och Candle och Strumpan ska även idag få komma ut och röra på sig! Det kommer med största sannolikhet se ut precis som igår förutom att jag och Anna idag byter hästar. Tror jag. Varken jag eller Anna har ännu pratat med C och planerna för dagen, men med största sannolikhet så kommer det se ut såhär!
 
Det kommer bli mysigt med kallt. Som jag sa igår är det alltid kul att träna Candlelight och Strumpan oavsett väder. Man bli bara så himla glad utav att titta på dem! Ser sååå mycket fram emot travsäsongen i år! Vi ska ge gärnet!
 

Publicerat den 2014-01-29 - klockan 11:21:53






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback