Q/A


Svar: Ja, i regel är det bara jag som rider Witezz med undantag för ponnylägrena på sommaren och ifall jag är sjuk eller om det inge finns "tillräckligt" med hästar och det passar bättre att jag rider/kör någon annan. Det händer också att O eller min tränare hoppar upp någon gång ibland för att känna igenom henne eller hjälpa mig med något speciellt. Med andra ord, ja det är bara jag som rider henne förutom under vissa omständigheter!



Svar: typsnitten jag har använt heter Frenchy och går att ladda ner på dafont.com. Mellanrummet i mitten har jag däremot fixat själv med hjälp av gimp/Photoshop!

Publicerat den 2014-01-03 - klockan 12:20:04





» Kim

Hej! Tycker texten var oerhört snygg och tänkte för säkerhetsskull fråga om det är okej att man använder den? (Inte delar så som du gör) men laddar ner och använder texten? :) Mvh Kim

2014-01-03 » 13:09:47
» Kim

Åh vad bra :) Tänkte bara fråga :D

2014-01-03 » 13:17:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback